Inmiddels is Studio Anna Jirina ruim een week live en zijn er al een aantal blogposts online gekomen. De komende tijd zullen er nog heel wat nieuwe rubrieken verschijnen! Je kunt hier vanaf nu ook af en toe een portfolio update verwachten. We trappen af met een super tof project, ik wil jullie graag mijn werk voor The Make-up Box laten zien. Dit is namelijk een van mijn favoriete opdrachten tot nu toe. Kijk gauw verder!
Over The Make-up Box
Het concept The Make-up Box is bedacht en opgezet door Denise Wessels. In 2018 ging de website live en sindsdien is het voor klanten mogelijk om diverse make-up boxen te bestellen. De boxen bevatten uitsluitend diervriendelijke en vegan producten. Eigenaresse Denise Wessels wil met haar concept een steentje bijdragen aan een betere wereld voor mens en dier. Daarnaast is het ook mogelijk om zelf een box samen te stellen. Deze twee factoren maken The Make-up Box een interessant, uniek en vernieuwend concept!
Het concept van The Make-up Box sprak me gelijk aan, daarom ging ik de samenwerking met Denise graag aan! Ik ben zelf al 12 jaar vegetariër en ik pleit ook voor een betere wereld voor mens, dier en milieu. Daarnaast ben ik me steeds meer aan het verdiepen in vegan cosmetica. Met de Friends Not Food t-shirts van Studio Anna Jirina wil ik dan ook meer awareness creëren voor vegetarisme.
Logo ontwerp
In 2018 mocht Studio Anna Jirina voor het eerst aan de slag voor The Make-up Box. Denise wilde graag een logo, passend bij de visie en de huisstijl van The Make-up Box. Na een aantal mailtjes over en weer was het duidelijk wat Denise voor ogen had: een vrouwelijk, vrolijk en illustratief logo, waarin het aspect make-up goed naar voren zou komen. Ook hebben we gekozen voor een open box, om zo in te haken op de zelf samen te stellen boxen van The Make-up Box.
Graphics voor de website
In 2019 ging Studio Anna Jirina opnieuw de samenwerking aan met The Make-up Box, dit keer om een vijftal graphics te ontwerpen voor de website. De graphics vind je terug op de ‘hoe het werkt’-pagina op de website van The Make-up Box. Een goede keus, want visuals zijn nou eenmaal makkelijker te begrijpen dan een lange lap tekst. Daarnaast geeft zo’n visueel stappenplan een professionele uitstraling aan een website, je laat zien dat je er over hebt nagedacht. De graphics hebben dezelfde stijl als het logo, zodat het echt een mooi geheel is! Vond je deze portfolio update leuk en wil je op de hoogte blijven van nieuwe updates? Volg Studio Anna Jirina dan even via Bloglovin’ of schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Ben of ken jij iemand die nog op zoek is naar een logo, visitekaartje, illustratie of iets anders op het gebied van grafisch ontwerp? Neem dan even contact op, dan bespreken we de mogelijkheden! Bekijk hier mijn portfolio als je benieuwd bent naar meer van mijn werk. Wil je reviews lezen over het werk van Studio Anna Jirina? Bekijk dan even onze Facebook pagina en vergeet ‘m niet te liken! 😉